Oglasi

понедељак, 29. јун 2015.

Gastoz pričao o odnosu sa devojkama

On je objasnio Tomi Pantersu i Požgaju da ne voli da se vezuje i da ima tri kombinacije.






Gastoz je danas u "Parovima" otkrio kako se ponaša prema devojkama.

On je objasnio Tomi Pantersu i Požgaju da ne voli da se vezuje i da ima tri kombinacije. Za te devojke kaže da je uvek tu kada im treba i da one znaju jedna za drugu, ali da ne želi emotivno da se vezuje za njih.

"Kad mi neka kaže "Nedostaješ mi" ja joj kažem da to obriše", kaže hladnokrvni Nenad, koji dodaje da ne voli patetiku.

Gastoz je rekao i da kada bi napravio vezu da bi to bilo iz kombinacije i to od tri.

On je objašnjavao Požgaju kako mu je bivša velika ljubav, verovatno Marija o kojoj su svi već pisali, oprostila sve greške ali da na kraju ipak nisu mogli da se pomire, iako je on hteo da je zaprosi.

"Kada mi je sve oprostila hteo sam da je zadržim za ceo život. Nisam više hteo nikad da je zaje.em. Nije mi bilo jasno zašto se ne pomirimo kad se toliko volimo. Zamisli, je..mo se i svađamo", rekao je Gastoz, koji možda želi da iskoristi poslednje sate za privlačenje pažnje publike.



Sve najnovije vesti na sajtu Hotel Maldivi

Нема коментара: